Frågestund!

Hej nu tänkte jag ha en lite frågestund så ni kan fråga vad ni vill!!
Frågenstunden avslutas på Fredag!


Jag har fått en del frågor angående vad jag använder för sida när jag blogga, hur man skapar en blogg osv.
Här kommer lite svar:

*Jag använder mig av Blogg.se, deras startsida hittar ni här
* När jag gör Headers till mina bloggar använder jag Adobe Photoshop
* Om du behöver hjälp med din design i övrigt så ska du besöka DDB(DesignaDinBlogg)
DDB`s hemsida hittar ni Här
 
Så där det var nog allt. Om ni undrar nåt mer om mig så heter jag Ann-Sofie och min blogg hittar ni här

PS. Frågestunden är avslutad

Kommentarer
Av: sofiah

Tack för länken (DDB) som du sa till mig.



nu har min blivit lite finare men jag är fortfarande inte nöjd, men det får väl duga nu då !! :)

2009-12-31 @ 09:50:26
URL: http://muffinsofiah.blogg.se/
Av: *sofiah*

Nu har jag lösen till min blogg om du undrar varför du kanske inte kommer in på den. Lösen och användar namn har jag på grund av elaka kommentarer.



kommentera i panfu om du vill veta mitt gästlösen till bloggen ( alltså så att bara dom som vet lösenet och användar namnet kan se den)



eller skriv det i bloggen bara, alltså i din!

2009-12-31 @ 09:56:51
URL: http://muffinsofiah.blogg.se/
Av: Linnea

Hur länge har du spelat panfu?

Vilket är ditt favvo djur i panfu? Wobby,bolly eller pompom?

Har du några djur?

Vilken är din favvofilm?

Vad gillar du för sport?

Vad har du för intressen?

Vad gillar du för musik?

Vilken är ditt favorit djur?

Vilken är din favorit färg?

Det var alla mina frågor.

/Linnea

2009-12-31 @ 17:33:13
URL: http://panfulinnea.blogg.se/

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0