Frågor & Svar

Hej!
Ledsen för att jag inte har skrivit på länge men här kommer iaf Frågot & Svar
PS. Pelle & Jag kanske ska ha frågestund snart så håll ögonen öppna :).

    
pandelina_cool   om En rodbåtstur:
Hej, Kan ni inte lägga ut var alla delarna till baddräkten är? Skulle bli skit glad!
   
henrik   om Popokets del 3 (fortsättning på Äventyret del 5):
fin mp3 på sidan

SVAR:
Pandelina_cool, Såklart vi kan :D, Här kommer dom :D.

Simglasögonen är i Djuraffären i Staden:)
(Dom andra två kommer senare för jag kommer inte ihåg vart dom finns)

Till Henrik:

Tack:D


Kommentarer
Av: pandelina_cool

Jag hittar inte simglasögonen i djuraffären :(

2010-04-23 @ 09:00:44
URL: http://aliceaxelina.blogspot.com

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0