Uppdraget Del 2

Hej alla pandor !.
Ledsen att jag inte skrev i går :(. Men i dag tänkte jag berätta hur man gör på Uppdraget med Big Foot.
Om ni vill läsa hur man börjar uppdraget så klicka här!. Ni kom väl ihåg att Big Foot var hungrig så då skulle man gå till Resturangen Chez Bruno Och sen skulle man fråga en Panda som ser ut såhär
                                                                                   
                    Fisken som du gav till henne har hon gjort fiskpinnar  och fiskpinnarna ska du ge till Big Foot som ligger på Karibiska Stranden.
Och när han har fått dom så blir han glad.
.
Sedan så berättar han lite om varför han kom hit och så och att vi måste hjälpa honom att förstöra en
Stor Hårfön.´När han har pratat klart så går du till simbassängen och sen så klickar du på Badvakten.
Han undrar om du kan kolla till omklädningsrummet och det kan du ju så gå in dit och klicka på det Skåp som ser ut såhär:

Om du klickar på skåpet så står det att du behöver en nyckel för att öppna det och då går du till Badvakten igen.


Badvakten säger att du ska gå till Kamaria så då går du till slottet och sedan upp i Tornet.
Och där sitter Kamaria:



Klicka på den gröna pilen

Så glöm inte att gå tillbaks till Kamaria i morgon för att då får du nyckeln av henne.
Jag eller Pelle_Kille kommer att skriva hur man gör i morgon(PS.VI LIGGER EN DAG EFTER VI VET :D)
Edit:Det är jobbigt att vänta :S.
Mvh/ Ebonyi och pelle_Kille :D

Kommentarer
Av: 19madde98

jo, vad är koden till "bigfoot" äventyret när man har hittat hårfönen??

2010-04-01 @ 17:53:36
URL: http://--------------
Av: Petrisa

Jo, du vad är koden när man ska stänga av hår torken?

2010-08-15 @ 11:08:50
Av: Felicia00

Jag undrar vad koden är till den stora hårfönen ? jag har försökt men det går ju värkligen inte ! snälla hjälp :)

2014-04-21 @ 12:10:47

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0