Frågor & Svar

Hej!
Ledsen för att jag inte har bloggat på särskilt länge men andra saker har tagit min tid t.ex som att designa bloggar, Va inne på Panfu, GSM osv. Men nu kommer svaren som jag tror att några av er har väntat rätt så länge på.

Musmatta om Frågor & Svar:
Hej jag undrar hur får man musik video på sin blogg snälla svara!
   
       
alexina1   om Frågor & Svar:
Jag hittar dom fortfarande inte :( Kan ni kanske visa en bild och visa var dom är?

--------------SVAR----------------------------------------------------------------------------------------

Till Musmatta: Förlåt att du fick vänta så länge på svaret men här kommer det iaf:

Du klickar ------->  här <------ och då förklarar inlägget hur du skapar en musikspelare
och lägger in den på din blogg. Om du ändå skulle ha problem med det så kontakta oss
Mvh// ebonyi


Till alexina1:
Förlåt att det tog så himla lång tid men nu ska du äntligen få svaret hehe :).

Simglasögonen är faktiskt i Djuraffären i Staden ( dom ligger på en låda inne i Djuraffären).(hade tyvärr ingen bild på dem).

Flytkuddarna är i Stallet.

& den sista delen kommer imorgon.

Mvh// ebonyi

Kommentarer
Av: viktit

hej jag undrar om du vill titta på min blogg och följa den om du tycker aatt den är bra du skriver i internät rutan glassen.webblogg.se snäla gör det för min skull snäla!!

2010-05-10 @ 15:44:08
Av: Djurtjejen :)

Hej, jag undrar om ett äventyr.. Hur hittar man sockret som ska va till uppdraget: Ett mystiskt samtal och då ska man hjälpa han som ringer i telefonen att fylla portmonären med kakor.. Vart finns sockret??

2011-05-04 @ 19:41:55
Av: Djurtjejen

Hej det är jag igen, jag undrar vart man kan hitta kofoten i uppdraget: Den försvunna chefs-wobyn. Svara snart <3 :))

2011-05-04 @ 19:44:12
Av: Anna

Hej , jag måste veta svaret på gåtan med sköldpaddan i uppdraget : "Rädda pokopetsen!" , jag vill gärna veta alla ! Tacksam för svar !!!!

2011-10-10 @ 20:04:15

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0