Frågor & Svar

Hej! har fått en fråga idag så jag tänkte bara svara på den innan jag går och lägger mig( är jättetrött :O)



SVAR:

Tack för att du frågar,Jo.......
Om du vill ha en snygg igloo träkoja som jag har så ska du göra så att bokstäverna bildar ordet ROOM.
Kojan/Rummet som jag fick ser ut såhär :



Så om du vill ha den här träkojan när du spelar BIG FOOT äventyret så ska du göra följande:
 ------Innan jag säger vad man ska göra för att få kojan så vill jag
------- bara meddela att du kan få den här kojan om du.... 1. Spelar Big Foot äventyret. 2. är vid delen där man ska trycka in rätt bokstäver för att få stopp på hårfönen.
Så om du skriver in en sak kommer följande att hända.
 
Room= Då får du det den snygga träkojan som jag visade på bilden ovan.

Stop= Då stoppar du hårfönen.

Ps. Om du skriver in Stop före du skriver in Room så kommer du inte att få träkojan utan du måste först skriva in Room och Sedan skriva in Stop.

Godnatt
Mvh/ebonyi

Kommentarer
Av: morgan

gillar du keep on walking

2010-04-06 @ 16:42:38
Av: Anonym

pelle_kille gillar den gör inte du det???

2010-04-06 @ 20:47:31
Av: Anonym

jag skrev stop när jag gjorde uppdraget och jag fick kojan?

2010-06-25 @ 09:35:22

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0