Aktuellt i Panfu (just nu)

Hallå där kära pandavänner, jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat på 2 dagar men jag har haft fullt upp med läxor och sånt så jag ska försöka att vara inne lite på Panfu på Lördag om det går så alla som vill träffa mig (på panfu) kan komma till Glassbaren i Staden, Vilken pandavärld säger jag i morgon för då kan i träffa mig I Djungeln så alla som vill kan komma dit. Nu till annat




Ja som ni kanske har märkt så behöver Snögubben i Djungeln lite hjälp......
En av Pompomsen tog hans näsa så ni måste hjälpa honom att odla en ny morot som
han kan ha som näsa och då börjar ni med att gå till djungeln och sen så berättar han för er
hur det gick till och sen måste ni hämta en vattenkanna och den är i SanFranpu. Sen
så går ni tillbaka till honom och så måste ni komma till honom och vattna krukan
i minst tre dagar och sedan kan du ge honom en morot

Kommentarer

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0