Gp-dag

Hejhej alla pandor!!
Idag har jag goda nyheter!!!
På Fredag är det GP-DAG för alla pandor det vill säga Gulpandadag..........
Så om du inte är Guldpanda på Panfu så kan du prova på det på FREDAG!! 15/1-10

FALLSKÄRMSFUSK PÅ PANFU...

Hej!
nu ska jag berätta hur man gör för att få fallskärmen på PANFU.
Du börjar med att gå till Vulkanen på panfu och sedan pratar du med en kille i Gul keps(ps. dom som är guldpandor och är på level 31 elr mer har redan en fallskärm så ni behöver inte prata med honom.)
Du lyssnar på vad han säger och sedan går du till Fotbollsplanen och in i Sporthallen.
När du har kommit in dit så är du med på Hot Boom som han pratade om och han säger att du måste förlora för att få en fallskärm men jag har provat och det går inte så jag försökte vinna, vilket jag också gjorde och sen gick jag tillbaka till honom och då fick jag en fallskärm så FÖR ATT NI SKA FÅ EN FALLSKÄRM PÅ PANFU SÅ MÅSTE NI VINNA!. och jag ska förklara hur man vinner,  Du står bara där inne nångonstans och sedan när någon annan panda än du har fått den på sig och den har smällt så att den inte har några kläder kvar då går du till Vulkanen, Klickar på Gubben med gula kepsen och sen får du en fallskärm!

Mvh/Ann-Sofie(ebonyi på panfu )

Kommentarer

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0