Svar från Frågestunden

Så där, det har kommit in ganska många frågor och det är jag så klart glad för:D
Tack alla läsare från Panfu & Ni andra också!.
Nu kommer Svar från Frågestunden:



Från: Linnea

Hur länge har du spelat panfu?

Svar: I 485 dagar, det vill säga ungefär 1 & ett halv år.

Vilket är ditt favvodjur i panfu?

Svar: Hmm.... Pompom tror jag ;)

Har du några djur?

Svar:Om du menar i verkligheten så har jag tyvärr inga djur men på panfu så har jag två Woobysar.PS ja e ej gp.

Vilken är din favvofilm?

Svar: Hm... Jag har många men den absolut bästa heter High School Musical 3

vad gillar du för sport?

Svar: Jag gillar Handboll & Fotboll( Går på Handboll)

vad har du för intressen?

Svar: Handboll, Fotboll & Djur

vad gillar du för musik?

Svar: Jag gillar mest Pop & Schlager

Vilken är ditt favoritdjur?

Svar: Katt

Vilken är din favoritfärg?

Svar: Röd(Det är inte så många som gillar den färgen men jag tycker att den är så varm & mysig)

Från: Pin17
hur gör man sin egen desing
Snälla svara!!
Svar:D, Jag gjorde min Header(den som jag har ovanför min blogg) I ett bildprogram som heter Adobe Photoshop
vilken version det är spelar inte så stor roll. Själva Designen fick jag hjälp med hos en hemsida/blogg som kallar sig DDB(DesignaDinBlogg) deras hemsida hittar ni som behöver hjälp HÄR  . Om ni som tycker att det är för svårt kan ju fråga DDB annars kan ni också fråga mig i värsta fall ;).

 Från: Eden
   
 
Hej Ebonyi!!!
Supersnygg Blogg hur gjorde du designen???
superdupersnälla svara :)
P.S. villken site gjorde du den på??

Svar: Som jag sa ovan så Använder jag mig av Adobe Photoshop för att göra Headern, Och resten av Designen fick jag hjälp med hos DDB(DesignaDinBlogg) Länk till DDB hittar ni ovanför;). Jag gjorde den här bloggen på www.blogg.se .

Så där det var nog allt om jag har missat nåt så får ni säga till.
Till er som inte han fråga nåt så kommer det att finnas fler chanser så håll ögonen öppna :D
Och tack för alla gulliga/söta/snälla kommentarer, Ni är GULDVÄRDA!


//Ann-Sofie(ebonyi på panfu)

                                              

Kommentarer

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0