Nytt Uppdrag!

Hej, Ebonyi här!.

Jag är ledsen för att jag inte skrivit på ett tag men nu så har jag tid för att det är helg;).
Nu kommer jag iaf att sätta upp tips för första och andra delen av äventyret men den tredje sätter jag upp senare ikväll.

FÖRSTA DELEN

Börja med att gå till Slottet och i Slottsgården står Kamaria, Hon kommer att berätta lite och sen säger hon:

Då går du till Racingbanan och pratar med Manfred eller "Manny" som han också kallas.



När du har pratat med honom så ska du leta efter 8 verktyg. Jag lägger in en bild på alla verktyg som du ska leta efter, Om du inte ser vart det är så kommer här en detaljerad beskrivning:


HAMMAREN: Piratbaren i hamnen
SKRUVMEJSEL:I Grottan i djungeln(har tyvärr iingen bild på den)
SÅGEN: I sporthallen vid fotbollsplanen                                                                                                                                                                                                             
BORRMASKIN: I slottet(leta i alla rum i slottet)
SKIFTNYCKEL:I Ponnyhagen(leta i alla rum i ponnyhagen)
TUMSTOCK:I omklädningsrummet vid simbassängen
SKJUTMÅTT:I Ponnyhagen(Leta i alla rum i ponnyhagen)
TÅNG: Vid Racingbanan.

När du har hittat alla verktygen så går du till Manfred igen.
Han säger att han ska börja att bygga och att han blir klar tills imorgon. Så då går du tillbaka till honom nästa dag.

ANDRA DELEN

Du går till Racingbanan och pratar med manfred.


Hoppas att jag och pelle kunde hjälpa er.
Jag skriver också ett inlägg lite senare om hur man tar bilder som några har frågat.
Mvh/ebonyi :)

Kommentarer

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0