Popokets sista delen

Hej, ebonyi här!.
Jag skulle ha skrivit om del 4 men jag glömde att ta bilder till den delen så jag orkade inte -.-.
Nu tänkte jag tipsa om hur man gör i sista delen för att klara Äventyret.

Börja med att gå till Bruno som du var hos igår.



Gå till Ostkupan som står på bordet längst ner till höger i resturangen
och klicka på den.


Då kommer det upp en rutan med en fråga som ser ut såhär:



När den här bilden med frågan kommer upp så ska du bara skriva 5 i rutan längst ner till höger där jag har skrivit
en femma. Svaret på Gåtan är alltså 5 och endast 5!.


Sedan kommer det en förklaring på gåtan som man kan läsa om man vill :P.
När du har klarat gåtan så klickar du på Bruno igen.







Gå nu till Eloise som är i Flygplanet.



Mata Pokopetsen fort och gå sedan till Ladan!!











Gå till Bonez flygplan och prata med Eloise där efter att hon har sagt det som står på bilden ovan.




Klicka på motorn(den gråa saken och då börjar den gröna lampan att lysa rött! :O.


Klicka sedan på Eloise igen....






Du kan bara gå nånstans och sedan går du direkt tillbaka till Flygplanet igen och klickar på den röda knappen som du kanske kan se på flygplanet jättefort!!!!.


Tryck på den röda knappen så fort du kan och då åker Bonez iväg till Himayala!!
Och äventyret är slut!.



Bra Jobbat!

Mvh/ebonyi

ps. Pelle kommer att berätta en jätterolig sak senare men jag får inte säga vad det är :D.

Kommentarer
Av: kakanns

asså omg min syrra har typ försökt detdär skitlänge!!!!! vi hittade svaret nu haha men vi hade redan gissat idag så hon får göra imorn hah

2010-07-31 @ 21:23:58
URL: http://kakanns.blogg.se/

Kommentera här !:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0